10 اردیبهشت روز ملی خلیج فارس روز تولد من زود تبریک بگید :))

امروز چند تا اتفاق باهم افتاده ...

روز ملی خلیج فارس

روز امتحان تخصص ( دستیاری ) بچه های پزشکی

روز تولد من

اولین روز معرفی و حضور من در گروه 444 مهندسی رزمی پدافند غیر عامل مشهد (19ماه سربازی)

 

روز تولد هرکسی واسه خودش خاصه چون تو هر 365 روز فقط یه بار اتفاق میفته و منم سعی کردم هر 10 اردیبهشت یه پست مربوط به تولدم بذارم ...

پست تولد 10 اردیبهشت 1391

پست تولد 10 اردیبهشت 1392

پست تولد 10 اردییهشت 1393

در این پست تولد میخوام یه عکس متفاوت بذارم ، عکسی که نشون میده من سربازم (بخاطر کچل بودن!) و سرانجام هر تولدی رو نشون میده ، یعنی ... قبرستون !!

 

خط پایان تولد هر انسان !

پسر امام رضا (ع)

سالگرد تولد امام جواد علیه السلام مبارک باد :-)

میدان تیر تلو

سه شب و چهار روز در این اردوگاه بودیم . اگه کسی از من بپرسه آموزشی خوش گذشت ؟ میگم اصلا به هیچ وجه ! فقط تلو باحال بود :-)

 

سرباز هالیمایند و کوه دماوند !

سیاست بی پدر و مادر !

نسل انقلاب یادشونه اون سالا تو راهپیمایی و تظاهرات مردم فریاد میزدن مرگ بر روسیه ... اما الان روسیه شده دوست و رفیق و یار آشنا !! ( بماند که تا الان چقدر ترتیب مون رو داده )

تا دیروز ایالات متحده آمریکا شیطان بزرگ بود اما امروز وزیر امور خارجش آقای جان کری تو نیویورک میره محل اقامت آقای ظریف وزیر امور خارجه ایران ، یعنی وارد خاک ایران میشه واسه مذاکره !!!

آقای بد قول

کسی که داره رو شعرم کار میکنه قول داد میکس و مسترش تا یکشنبه هفته آینده تموم میشه ...

محبوبیت

بخاطر اینکه مشهد افتادم و اعیاد ماه رجب شیرینی باحال گرفتم رفتم کلینیک امام محمد باقر (ع) که قبل آموزشی کار میکردم . از مدیر کلینیک تا نرسا همه از دیدنم خوشحال شدن :)))

دوست قدیمیم علیرضا.ف رو هم دیدم آر وی جی نصب میکرد ! خلاصه با همه کلی گفتیم و خندیدیم . خاطره خوبی بود ^_^

سرباز وطن

امروز سوار بر ماشین به نیت گرفتن درجه راه افتادم ولی بخاطر ترافیک تصمیم گرفتم با مترو برم . این شد که ماشین رو نزدیک ایستگاه مترو پارک کردم و سوار شدم . ایستگاه چهارراه لشکر پیاده شدم جایی که لباس فروشی و خیاطی نظامی زیاده . تو اولین مغازه گفتم واسه ام درجه ستوان یک و رسته بهداری بدوزه . یارو کف کرد گفت دکتری ؟ گفتم آره :دی

توضیح ضروری : درجه لیسانس میشه استوار یک (3تاهشت با 2تا نیم دایره روبازو) یا ستوان سه (یه ستاره سرشونه) درجه فوق لیسانس میشه ستوان دو (دو ستاره) درجه دکتری میشه ستوان یک (سه ستاره)

با دست پس زدن با پا پیش کشیدن

بعضی از ضرب المثل ها معنای عمیقی داره هرچقدرم که توضیح بدی بازم شیرینی مخصوص به خودشو داره مثل همین ضرب المثلی که عنوان مطلب نوشتم ...

آدم در طول زندگیش با کسایی برخورد میکنه که حرف و عمل شون زیاد با هم نمیخونه مثلا از یک طرف میگه نمیخوامت اما از طرف دیگه هی بهت گیر میده ( مخصوصا در بانوان زیاد دیده میشه ! )

اینجاست که میشه یه ضرب المثل دیگه هم به کار برد ، یک بام و دو هوا !

تعویض ای دی

از این پس در شبکه اجتماعی اینستاگرام با ادرس https://instagram.com/drholymind در خدمت هستم .

Change

تصویر پروفایل وبلاگ را عوض نمودیم باشد که مایه رستگاری شود !