میدان تیر تلو
سه شب و چهار روز در این اردوگاه بودیم . اگه کسی از من بپرسه آموزشی خوش گذشت ؟ میگم اصلا به هیچ وجه ! فقط تلو باحال بود :-)

سرباز هالیمایند و کوه دماوند !
+ نوشته شده در سه شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت 17:27 توسط هالیمایند
|
در سیاهی شب و نور لپ تاپ