سه شب و چهار روز در این اردوگاه بودیم . اگه کسی از من بپرسه آموزشی خوش گذشت ؟ میگم اصلا به هیچ وجه ! فقط تلو باحال بود :-)

 

سرباز هالیمایند و کوه دماوند !